Сторінка психолога

Чернов Артем Анатолійович

У 2008 році отримав дипломи: магістр — «Соціальна педагогіка» та спеціаліст — «Психологія» Полтавського державного педагогічного інституту

ім. В.Г Короленка (денна форма навчання).

В 2009 році пройшов курси підвищення кваліфікації за напрямом: «Позитивна психотерапія».

В 2011 році був зарахований у аспірантуру  Національного педагогічного університету ім. Драгоманова за напрямом: «Вікова та педагогічна психологія».Закінчив навчання в аспірантурі у 2015 році.

Маю 6 річний стаж роботи у різноманітних організаціях.

 2013-2015рр. Практичний психолог у Полтавській обласній організації «Товариство Червоного Хреста України», Психокорекційна робота із людьми хворими на туберкульоз, а також нарко- та алко- залежними, людьми девіантної поведінки. Під час роботи до моїх функціональних обов’язків входило:  

Графік прийому

Дні Тижня Консультації Час
Понеділок Батьки 10.00-12.00
Вівторок Батьки 16.00-17.00
Середа Не прийомний день  
Четвер Вихователі 13.00-17.00
П’ятниця Батьки центру «Крокуємо разом» 15.00-17.00

 

 З 2016 року працюю на посаді практичного психолога ПДНЗ № 63 «Казка» та виконую такі функціональні обов’язки:

Індивідуальні консультації

Процес індивідуальних консультацій дозволяє клієнту поглянути на себе зі сторони, оцінити свої слабкі та сильні сторони, самому наблизитися до вирішення свої проблем. У умовах дошкільного виховання психолог консультує, як батьків так і вихователів, що дає змогу оптимізувати навчально-виховний процес із всіх боків. Зміна особистісних якостей дорослого як правило призводить до змін у поведінці, та емоціях дітей.

Діагностична робота

В психології дошкільника поняття «вікова норма» є достатньо умовним, деякі діти випереджають свій розвиток, деякі навпаки його випереджають, є групи дій з особливими освітніми потребами, до яких потрібен індивідуальний підхід. З’ясувати рівень розвитку дітей. Знати підхід до кожного, побудувати розвивальне середовище для дитини з особливими потребами нам допомагає психодіагностика, на цей вид діяльності практичного психолога є основним в умовах дошкільного виховання.

Психокорекційна робота

В загальному вигляді психокорекція це комплекс вправ на покращення емоційного, або розумового розвитку дитини. Засобом психокорекції може слугувати як просте прослуховування музики і малювання під неї так і сімейна терапія з поглибленим вивченням родинних зв’язків. В мовах дитячого садка цей вид роботи як правело не ефективний без активної участі батьків в ньому. 

Просвітницька робота

Частиною психологічного супроводу навчально-виховного процесу в дитячому садку є психологічна просвіта батьків та вихователів. Обов’язковими частинами психологічної просвіти є звіт психолога про шкільну готовність вихованців та  адаптацію новоприбулих дітей до садочка. Додаткові теми для психологічної просвіти обираються з огляду на соціальні виклики (синій кіт, червона сова) на замовлення батьків (психологічні особливості дітей 4-х річного віку), на замовлення вихователів (навчання та вихованняя дітей з особливими потребами). 

Впровадження інноваційних технологій 

Впровадження інноваційних педагогічних технологій по своїй суті це процес оптимізації освітнього процесу пошук ефективних методів та засобів навчання та виховання дітей. Так працівником психологічної служби був впроваджений проект бінарних занять детальніше про нього можна знайти за посиланням  http://www.pj.kherson.ua/file/2018/psychology_01/ukr/part_2/22.pdf .

Участь у співпраці з психологами міста

Працівник психологічної служби дитячого садка включений до міської психологічної служби, та одним із завдань є обмін досвідом з працівниками психологічної служби міста та області. Так 02.02.2018 колегам психологам був презентований «Інтерактивний семінар» детальніше можна дізнатися за посиланням http://www.rada-poltava.gov.ua/news/17751160/.

 

 

Коли потрібен психолог?

Чомусь існує якесь упередження, що до психолога потрібно йти тільки у тому випадку, якщо ситуація зовсім критична. Мовляв, психолог нам не потрібний, у нас дитина нормальна, просто вередує, як всі.

Але батьки найчастіше бачать тільки свою дитину. А психолог працює з багатьма дітьми, і йому простіше побачити та порівняти особливості поведінки Вашої дитини з іншими малятами.

А потім, хіба батьки проходять спеціальну підготовку? Ні, вони вчаться виховувати дітей на власних помилках. Але іноді, помиляючись, ми робимо боляче малюкові, залишаючи слід у його душі на багато років.

Щоб не наробити помилок, варто спробувати вибудувати свою власну педагогіку або звернутися до психолога. Майте на увазі те, що серед психологів теж є фахівці різного профілю. Є сімейні психологи. Вони допоможуть Вам у розв’язанні сімейних
конфліктів, гармонізують подружні стосунки. Але ж саме від гармонії в родині залежить духовне здоров’я Вашого маляти.

Дитячі психологи допоможуть Вам відповісти на питання про дитячу поведінку, скорегувати Ваш підхід до дитини, придумають і підкажуть, як краще діяти в певній ситуації.

Коли потрібно звертатися до психолога?

Якщо проблема не розв’язується тривалий час.
Якщо Ви знаєте, як розв’язати проблему, але Вам все-таки потрібна допомога.
Якщо Вас щось тривожить у дитячій поведінці, але Ви не можете зрозуміти причину.
Якщо Вам здається, що малюк відстає в розвитку від своїх однолітків. Швидше за все, Вам це здається. Але краще розставити всі крапки над І і не мучити дитину порівнянням з іншими дітьми.
Якщо у Вас є сімейні проблеми, і це відбивається на дитині.

Якщо ваша дитина пішла в дитячий садок.

Для малюка це важкий період. Відірвавшись від дому, він нескоро звикне до спальні з двадцятьма ліжечками, до колективних походів на горщик та інших принад суспільного виховання. Не кидайте його в цей важкий момент, переклавши відповідальність на вихователя. Незабаром ви довідаєтесь, що в садку хтось б’ється, бере чуже, увесь час реве або лається поганими словами. Щоб скарги вихователя або інших батьків на вашого малюка не стали несподіванкою (адже ви цьому його не вчили!), скористайтеся наступними порадами.
Навчіть малюка дружити! Якщо вчорашній приятель Андрій занедужав, а сьогодні з’явився новий, обов’язково поцікавтеся, чим хворіє Андрійко, коли прийде, поохайте і не забудьте повернутися до розмови через два-три дні.
Якщо малюк з радістю розповідає про новеньку, яка увесь час плаче, м’яко зупиніть його, поспівчувайте дівчинці, а вранці, збираючи в садок, покладіть у кишеню цукерку для реви, і нехай не забуде посміхнутися і покликати її погратися.
Намагайтеся, не обурюючись, виконувати всі вимоги вихователя. Від завдання щось принести і до підготовки карнавального костюма. Дитина не повинна почувати себе гіршою за інших, заздрити їм або соромитися своїх батьків.
І завжди пам’ятайте, нещастя дитини, навіть якщо вони вам здаються дріб’язковими, для неї-справжнє горе, і їй зараз так потрібні ваші розуміння і співчуття.