Літо 2018

Літо — це найулюбленіша пора року для дітей і дорослий. В усіх літо асоціюється з  відпочинком, сонечком, смачними ягодами і фруктами.

Саме влітку у дітей є прекрасна можливість отримати заряд здоров’я на весь рік. Тому багато батьків, задовго до настання тепла починають піклуватися про те, де і як дитина проведе літо. Звичайно, найкращий варіант — це відправити дитину за місто до родичів або в табір до моря. Але, на жаль, далеко не у всіх батьків є така можливість, тому багато дітей проводять літо в дитячому садку.

Гортайте зображення за допомогою лівої кнопкі миші

Літо в дитячому садку – це час розваг та хорошого настрою. Проте перед педагогами щоразу постають за­питання: як перетвори­ти знайомі дошкільникам ділянки дошкільного на­вчального закладу в не­звичайний світ та створи­ти сприятливі умови для повноцінного відпочинку кожної дитини?  Щоб зробити перебу­вання дошкільників у дитя­чому садку влітку цікавим і невимушеним, педагогічний колектив має щоденно уріз­номанітнювати їхню жит­тєдіяльність, організовуючи, зокрема, творчі майстерні, реа­лізовуючи проекти, залучаючи дітей до дослідницької та тру­дової діяльності, а також вла­штовуючи для них сюрпризні моменти та розваги, що ство­рюють радісний, піднесений настрій.

Влітку продовжується систематична планомірна робота з усіх розділів програми. На свіжому повітрі організовуються всі види дитячої діяльності. Кожному з них відведено місце і час в режимі дня.

Змінюється розклад занять (орієнтовний розподіл організованої пізнавальної (навчальної діяльності)), де перевага надається фізкультурно-оздоровчій роботі (спортивним іграм та вправам, фізкультурним розвагам та святам, літнім забавам).

Розширюється робота з ознайомлення дошкільнят з навколишнім природним середовищем, перевага надається плануванню тематичних днів, тижнів.

При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення:

  • різних видів праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, художня);
  • дослідів та спостережень на майданчику, вулиці, у куточку природи, лісі, полі, на луках тощо;
  • самостійної ігрової, художньої, рухової, пізнавальної, комунікативної діяльності;
  • індивідуальної роботи з окремими вихованцями чи підгрупами по 2-4 дитини за різними змістовими напрямками освітньої роботи;
  • читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, бесіди на морально-етичні, побутові, особистісні теми;
  • різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти; фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо. 

Протягом літнього періоду плануються  тематичні, комплексні та інтегровані заняття, спрямовані на закріплення, використання дітьми набутих знань, умінь і навичок у практичній діяльності.

Об авторе Ірина Сергіївна Тимощук

Pbd64&_192
Запись опубликована в рубрике Новини. Добавьте в закладки постоянную ссылку.